Tym razem postanowiłem zrobić posta na temat snapchata ponieważ chciałbym podzielić się z wami kogo warto obserwować na nim. Bez snapchata nie wyobrażam sobie teraz jakoś mojego dnia czy to w podróży czy to w codziennym użytkowaniu stał się on bardzo sławny za pomoc niego pokazujemy swoim znajomym co porabiamy,gdzie podróżujemy każdy z nich może przeżyć to razem z nami.
Można też na nim pokazać prawdziwego siebie aby inni mogli poznać cię od dobrej strony i aby dowiedzieli się kilku rzeczy o tobie możemy również poprawić nastrój innym ludziom oraz opowiadać swoje przemyślenia co do danego tematu.

                                         Kogo warto obserwować i nie zwariować!

A więc na miejscu pierwszym nie kto inny jak Jessica Mercedes moja ulubienica.
Bardzo mnie fascynuje swoim stylem.Bardzo pewna siebie osoba jeżeli sobie coś postanowi to dotrzyma słowa i to zrobi.
Z podziwem patrzę na jej prace i sukces na który sama ciężko zapracowała.

                                                       @jessimercedes



Na miejscu drugim znalazła się Maffashion która zaraz po Jessice bardzo mnie zaskakuje jest świetną blogerką.
Na snapchacie bardzo przekonuje mnie do swoich monologów i przemyśleń na wybrane tematy oraz momentami umie rozbawić do śmiechu.

                                                    @maffashion




A na miejscu trzecim nie kto inny jak Deynn.
Fajna dziewczyna z poczuciem humoru,podróżniczka codziennie gdzie indziej jak nie Warszawa to Wrocław i tak długo by wypisywać.
Ma bardzo fajny styl za który ją cenie ponieważ nie jest on kopiowany ale komponowanie stylizacji wychodzi jej bardzo dobrze.

                                                         @deynn


 Tak przedstawia się moje Top 3 a poniżej podam wam jeszcze kilka osób których grzechem by było nie zaobserwować.


                                                @littlemooonster



                                               @kylizzlemynizzl




                                                    @whataiden



                                                      @rihanna


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz